نفوذي هاي بيدارو دولت و شهرداري خواب آلود (خبر ويژه)
نوشته شده توسط : سرباز كوچك ولايت

عناصر يك «گروهك سياسي برانداز» كه از سالها پيش تحت نظر «حسين بشيريه» (نظريه پرداز دولت اصلاحات و عضو رسمي پژوهشكده CIA) براي اجراي پروژه «كودتاي مخملي» آموزشهاي گسترده اي ديده اند و براساس سياستهاي «كيان تاجبخش» (نماينده بنياد جورج سوروس) براي گسترش نفوذ خود به حوزه «مديريت شهري» تلاش مي كنند، اكنون توانسته اند به منابع اقتصادي كلان و مناصب مهمي در شهرداري تهران دست يابند و همچنين با نفوذ تدريجي به مراكز فرهنگي شهر، خيال پياده سازي نقشه راه جديد «پنتاگون» و «سازمان سيا» عليه موجوديت جمهوري اسلامي را در سر مي پرورانند!!!
يكي از عناصر اين تيم از ابتداي دهه 1380 با «حسين بشيريه» در پروژه الگوسازي و بومي سازي مدل هاي براندازي «ساموئل هانتينگتون» در ايران همكاري نزديكي را آغاز كرد و معتقد است كه براي «گذار دموكراتيك» از جمهوري اسلامي به نظامي ليبرال بايد به تقويت «سرمايه داري» و «طبقه متوسط سكولار» پرداخت. وي ارتباطات نزديكي نيز با يك محفل براندازي نرم دارد كه «مصطفي ملكيان» و «سيدجواد طباطبايي» (از كارگزاران برجسته كودتاي مخملي) و «آرش نراقي» (عضو انستيتو صهيونيستي هوور و هوادار همجنس بازان) نيز در زمره اعضاي آن هستند. اين عنصر توانسته است عملا به عنوان يك سياستگذار فرهنگي در شهر تهران فعاليت كند و تا سطح عالي مديريت شهري نفوذ نمايد. همين فرد چندي پيش توسط يكي از مشاوران رئيس جمهور نيز در سازماني مهم كه انبوهي از مدارك تاريخي و اسناد طبقه بندي شده را تحت مديريت دارد، به يكي از معاونت هاي كليدي منصوب شد! عجيب آن كه مشاور محترم رئيس جمهور اين عنصر وابسته و بدسابقه را در فروردين ماه امسال، يعني بعد از انتشار كتاب وي و افشاي هويت او به معاونت خود برگزيده است!
گرچه پس از شكست «كودتاي سبز» در انتخابات رياست جمهوري و افشاگري روزنامه «كيهان» از نقش «حسين بشيريه» در تئوريزه كردن يك «كودتاي شبه نظامي» در ايران، وزارت اطلاعات نيز در بهمن 1388 صريحا از بشيريه به عنوان يكي از نظريه پردازان براندازي نرم نام برد، اما متاسفانه رابطان و عاملان اين جاسوس CIA كه از شهرت كمتر و سابقه مبهم تري برخوردار هستند، از فعاليت هايشان دست نكشيدند. از اين رو، پياده نظام هاي كودتاي مخملي پس از شكست سنگين در بحران آفريني عليه جمهوري اسلامي ايران و فرار يا انزواي رهبرانشان، اكنون با انواع حيله هاي سياسي و فريب هاي اطلاعاتي مي كوشند تا در حوزه هاي مختلف- از مديريت شهري تا عرصه صنعت- نفوذ خود را گسترش دهند.
گفتني است كه چهره هاي شاخص براندازي نرم و روشنفكران مخملي كه پس از افشاگري هاي «كيهان» مجبور به ترك «خانه هنرمندان ايران» شدند و سپس از «فرهنگستان هنر» (در زمان مديريت ميرحسين موسوي) سر برآوردند، اكنون در برخي مراكز فرهنگي شهر تهران مانند «شهر كتاب» جلسات خود را با حضور اعضاي سابق حلقه ماسوني «كيان» و مقامات بدسابقه دولت اصلاحات برگزار مي كنند. پيش از اين، برخي از گردانندگان اين حلقه هاي ماسوني نه تنها به دريافت جايزه از جشنواره اي تحت مديريت شهرداري موفق شدند، بلكه از امكانات مديريت شهري نيز براي تبليغ و ترويج آثارشان بهره مي گيرند و اكنون از الطاف دولت دهم نيز براي مقاصد شوم خويش بهره مي گيرند!

منبع:روزنامه کیهان23/8/89




:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: گروهک سیاسی برانداز , حسین بشیریه , کودتای مخملی ,
:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 108
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : 23 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: